Nu när jag beställt 220V halogenlampor och E14-G9 sockeladaptrar som jag tänkte placera ut strategiskt i kåken under hösten/vintern i hälsofrämjande syfte så fortsätter jag "hälso tråden" med lite gott&blandat.
Det finns nu amerikaner som reser till japan(slantar +$20k) för att bli kvitt sina covid mRNA vaccin associerade besvär genom en behandlingsmetod som bl.a. tvättar bort spike proteinerna från kroppen. Anledningen till att de måste resa utomlands är att behandlingen inte är godkänd på hemmaplan av FDA(motsvarande vårt läkemedelsverk) och kommer naturligtvis inte att bli det eftersom det skulle ses som ett kapitalt misslyckande från läkemedels/vaccinations industrin.
Jag har inte upplevt själv några påtagliga negativa effekter som jag kopplar till mina mRNA vaccinationer men däremot har en del av min bekantskapskrets gjort det i olika omfattning. Med det sagt, hade min nuvarande decentraliserade hjärna varit aktiv innan vaccinets intåg så skulle jag definitivt skippat det med tanke på den information som fanns tillgänglig vid den tidpunkten.
Det som blev positivt för mig efter covid vågen och vaccinationerna var att jag bestämde mig för att ta över herraväldet över min hälsa, omprogrammera hjärnan från enbart centraliserat till ett mer decentraliserat tänk, sluta vara en passiv "medhängare" och inte blint lita på den gängse "vetenskap" som publiceras inom olika områden. Min utgångspunkt blev/är; undvik läkemedels/vaccinations industrin om du kan, välkomna den om du måste, där det är upp till mig att lista ut vilket av alternativen som är bäst för mig utifrån den information som finns tillgänglig både från centraliserat men framförallt decentraliserat håll och vad ett eventuellt substitut för läkemedel skulle kunna tänkas vara.