0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Jämfört med skadorna från Covidvacinerna bleknar nog allt, vet inte hur många av mina bekanta som fått stroke, hjärtinfarkt och allehanda sjukdomstillstånd sedan de fick vaccinerna.Mig inkluderad med återkommande inflammationer som måste behandlas med cortison, kom som ett brev på posten efter båda injektionerna jag fick, och samma nu i sommar i samband med en långvarig förkylning, möjligen covid (ej testat mig).I princip varje vecka hör man om någon man känner som fått cancer, stroke eller hjärtinfarkt, nu senast en på byn som fått både stroke och hjärtinfarkt samtidigt. En av mina gamla klasskamrater och har just opererat sig för cancer - tycker det kryllar av cancer nu.Bara leva medan man kan alltså.
Vet inte exakt hur det där fungerar, men man ser ju på diverse biltester att LED-ljusen verkar blinka i alla fall, med vilken frekvens är oklart, kanske är det frekvensen som skiljer?(Har inte haft tid att läsa/titta på länkarna i initiala inlägget.)
Tror inte att det är en slump, och det finns mycket undersökningar och statistik som stödjer mina observationer på byn.Många som börjat gå dåligt efter det där råttgiftet också, utbredda ledproblem, ungefär som för mig.Mycket vanlig reaktion på vaccinerna med inflammation i kroppens stora leder.Sen vet man ju inte hur man skulle reagerat på sjukdomen i sig med/utan vaccination, det kanske hade gett samma komplikationer över tid med själva smittan också.Problemet var nog att de där krypen i vaccinet inte stannade lokalt i armen som de trodde, de spred sig till alla organ i hela kroppen - precis som den som uppfann metoden hade konstaterat och därför lagt ned sitt projekt.Han vara extremt skeptisk till att distribuera vaccinet innan någon löst det problemet.Jag kommer aldrig mer låta mig vaccineras med ett vaccin som bygger på den metoden i alla fall, hellre tar jag en liten chans att bli riktigt dålig av något, eller dö. Nåja, om EBOLA med 99% dödlighet sprider sig med vindens hastighet kanske man kan chansa.Men nu skulle ju tråden handla om LED, låt oss hålla oss till ämnet.