Hon behöver bara visa lite hud så blir det 200 000 visningar.
En snygg tjej idag behöver aldrig göra ett handtag under hela sitt liv.
De behöver inte ens vara snygga.
En tunn blus och måla fasaden på huset är ni hemma.
Som med allt annat är dock marknaden i Sverige liten, i USA är det en helt annan femma.
Vill hon vara anonym kan hon ha mask, som fröken snusk.
Du får ha huvan och hon mask.

Min dröm har varit att skapa en youtubekanal som filmar mitt dagliga jobb, tyvärr är det omöjligt med tanke på GDPR och alla personuppgifter som visas på min bildskärm, men jag tror många skulle bli smått imponerade över den mängd information som passerar mina ögon, tangentbordet och telefonen.
Tror i alla fall att många skulle tycka att det vore intressant, inte minst att se allt tokigt jag hittar på att skriva i mina forum...
Nu är det ju dessutom Rickard 2.0 som bestämt sig för att inte bara spara, utan även shoppa, så det skulle bli en hel del sånt också.

Problemet är väl att även jag gillar att vara anonym.
Första och största hindret är nog att våga visa sig med alla sina fel och brister, samtidigt kan det nog vara det som gör det till en hit också, att inte bara de "Perfekta" gör sig synliga.
Om din sambo startar en kanal kan jag låta dig marknadsföra det hela i mina forum, det kanske får det att starta helt OK i alla fall, om ni får ett antal hundra visningar redan från början.
Tror ni måste upp i över 1000 pernumeranter och x antal tusen visningsminuter innan det börjar generera intäkter, kan ta månader eller år att komma dit, så det gäller att vara uthållig.
Kolla på prangs rundtimmer så har du en mall för hur ni kan göra.
https://www.youtube.com/shorts/TZB8F9iQEZ4