0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här kommer två kanske redan kända.När ni rostat era första två brödskivor så stoppa i två nya direkt så tinar de av eftervärmen, just det tinar eftersom våra brödskivor tas ur frysen för att hålla sej färskt utan att något slängs.
Knäckebröd kräver nog mer el för att torkas ur som det görs, man bara flyttar förbrukningen och betalar premium för den.
Tror pillertrillningen tar längre tid för mig än frukosten.Borde gå beställa ett enda piller som innehåller de tillskott man tror jag behöva och slippa hantera flera burkar varje morgon.Affärside där till den som vill starta något eget.Låt folk designa sitt eget piller, man kan ta bra betalt utan att det blir dyrare än att folk ska ha 3-4-5 burkar att plocka från varje morgon.Det kanske man skulle undersöka...
Men inte lika gott, kanske därför det bara finns i Sverige, ett fattigdomsbevis helt enkelt, som byggt en kultur.Det bevisar väl i princip att man kan vänja sig med att äta nästan vad som helst.Men jag håller med Ai på samtliga punkter. Havregryn är ännu effektivare än hårdbröd, då slipper man mycket av energiförbrukningen, bakningen och hanteringen också.Eller en matsked vetemjöl.
Tips till Rickard:https://www.apoteket.se/produkt/dosett-maxi-1-st-lada-110865/
Havregrynsgröt är lika gott som knäckebröd...