0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
för att trycket skulle sjunka, och det fungerade bra för mig med bara vätskedrivande, väl beprövat med få biverkningar.
Jaha blev 57 år tills jag förra veckan fick hjärtinfarkt, allvarlig sådan så det blev blåljus till operation, två täppta kärl.Så nu måste jag ta tag i vikten på allvar.Jag har mig själv att skylla pga hög vikt och onyttigheter samt tyvärr stressigt jobb.Hoppas inte hjärtat tagit allt för stor skada men en timma senare till akuten så hade det varit slut.
Vilken munter tråd jag har missat. 59 år, hjärnblödning för 9 år sedan pga odiagnosticerat högt blodtryck.Om du käkar vätskedrivande se till att ditt kaliumvärde följs upp då kaliumbrist är en ganska vanlig biverkning (10-20%). Fick sluta med tiazid pga detta, hjälpte inte att käka bananer.
Tråkigt att höra Mike, men det där löser sig förhoppningsvis, du är ju så smart så det där kan du nog klura ut hur du ska hantera.Under tiden du repar dig kan du ju fundera på vilka bilar jag ska köpa.Ska in och provköra XC60 T6 och RAV4 Pluginhybrid idag.Vi har ingen som säljer lexus i Piteå tyvärr.Funderar också på att byta bort min KIA mot en ELROQ 85 som finns begagnad med ungefär samma mil på mätaren som den vi har.De är ju lite större, lite mer att köra med, och bygger på MEB som kanske inte är världens bästa, men i vart fall beprövad.När jag bytt bilar nästa gång vill jag i vart fall ha en ren elbil, och den andra helst en plugin.RAV4 kommer i ny modell i år, med 10 mil räckvidd på el.Designen är väl inte direkt snygg nu heller tyvärr.
Mmm, det var ju en sån jag egentligen ville ha när vi köpte EV3, men ELROQ hade inte börjat säljas, och med motsvarande batteri och utrustning blev den typ 80 000 dyrare så det föll på både pris och tillgänglighet då.