0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
NI Berg VP freaks. Vad händer om ni sitter där med ner frysta rör och får ej ut någon värme.
NI Berg VP freaks. Vad händer om ni sitter där med ner frysta rör och får ej ut någon värme.VI som har L/V vp får "ALLTID" varmare väder efter en kylig natt. Så VP kan köra igång för fullt.BERG/MARK VP har sin begränsning? ANVÄND TS MED FÖRNUFT VID KALLARE UTE TEMP:Spara er VP till varmare väder./Janne
Låt TS tillsammans köra era värmesystem på bästa billigaste, effektivast sätt.Utan att äventyra garantier eller hus och hem.Se även på installation kostanaden. Ränte kostnad .Ca 50000 extra för borrhålet kostar att beta tillbaka, även om livslängden är lång./Janne
När TS behövs är det ej alltid billigare eller bättre att fortsätta anv VP oberoende av TYP.
Jag försöker alltid vara realist.ANVÄND VP MED FÖRNUFT: När TS behövs är det ej alltid billigare eller bättre att fortsätta anv VP oberoende av TYP.FRUSET BORRHÅL; TERMAFROST; KALLT HUS VID STÖMAVBROTT.CiteraLåt TS tillsammans köra era värmesystem på bästa billigaste, effektivast sätt.Utan att äventyra garantier eller hus och hem.Se även på installation kostanaden. Ränte kostnad .Ca 50000 extra för borrhålet kostar att beta tillbaka, även om livslängden är lång./Janne
Då lägger vår L/V värme av med (" enl fabr spec")att göra större vinst.
Jag har läst att ER termafrost kan i längden skada mark, och byggnader om de är för nära "köldhålen eller slingorna.
Därför säger jag lägg ej ner vår rena kärnkraft och elda med kol som ersättning.Vind kraft är ej alt enl min mening. Jag vet att mina inlägg av denna art ej är populärt av många.Rickard du och jag har debatterat detta tidigare.