0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Vet inte om man skall skratta eller gråta. Historia är tydligen inte din starka sida. Du bor väl i Luleå? Jag tycker du kan kolla upp förhandlingarna ångående var gränsen skulle dras i förhandlingarna om Åland och alternativen var gränserna skulle dras. Det är fem före att du är ryss eller finländare. På den här sidan potten har vi spillt en del blod för alla från Kalix och söderövr. Lite mera respekt kunde man kanske vänta sig av norrbottningarna.Att höra lovord om Trump skär i mitt hjärta med tanke på vad han står för. Fy faan.Det finns ingen i Finland som vill försvara din röv. I verkligheten är du hatadav alla. Ett sketigt mjösigt pack som förväntar sig att någon annan skall försvara dom. Känner du igen dig i ditt beröm av Trump. För min del kan han ta hela Norrland och Västerbotten inklusive alla gruvor och resurser.Tänk på det du där i Spanien då du spyr skit över EU. Kanske bäst att hålla sig tiill rörmokeriet so du säkert är touch nop på.
I de senaste TV-sändningarna framstår Trump som allt mer dement, pratar osammanhängande om helt ovidkommande saker som är rena fabler.
Trumpdyrkan är ungefär som att tro på prästen. Ett helvete aå länge man lever och sedan kan man ju alltid hoppas. Tro mig det fiins inget positivt för någon som läser det här från hans politik bara älendeFör min del har jag svårt att förstå vad det är som lockar är det förbudet mot papperssugrör eller det nya namnet på Mexikanska gulfen för det finns inget annat som eventuellt kan vara till fördel för en svensk i hans politik. Jag skulle ta Gudrun Schyman tusen gånger före Trump trots att jag är mera åt höer. Han är livsfarlig.Vi hade Lapporörelsen på 30-talet och det räcker för min del. Dåvarande president P.E svinhuvud kidnappdesbav fascisterna och fördes till ryska gränsen för deportering. Han hade svensk adlig bagrund och varsamlingspartist dvs motsvarande Kristersson i dag.jag har svårt att förstå att vanliga knegare vill ha något ännu mera högervridet om man inte är pervers och gillar att förtrycka minoriter och kvinnor.Den enda andra orsaken för denna Trumpdyrkan är att några politiskt aktiva medlemmar bekänner sig till leastadiansimen. If so I rest my case, inte värt att spendera tid på att disskutera med pedofiler. I såfall disskuterar jag hellre med en bög från Irak. Värmepumpen fungerar i all fall.