Jag ser mest på youtube också, men på TV:n förstås.
Efter 5-6 timmar vid datorn varje dag på jobbet kommer jag mig nästan aldrig för att sätta mig framför datorn när jag är hemma.
En promenad hinner man med även om man tittar på TV.
Att titta på indokrinerings-TV på SVT och TV4 har jag i princip slutat med sedan jag kom på hur hjärntvättade större delen av Svenska befolkningen är.
Jag blir bara arg när jag ska försöka titta på något debattprogram, och reklamen på TV4 är olidlig.
Skidåkningen, skidskyttet, och lite damslalom är väl det jag ser mest på.
På Youtube är det intervjuer, "Homesteading", snöskoter, bloopers, naturprogram, klimatpolitiska frågor, politik/debatter/paneler, lite bilar kollar man förstås på också, och när det är dags att köpa något så finns ju som regel en uppsjö tester att ta del av.
Jag tycker att min allmänbildning i en stor mängd frågor har vuxit något enormt sedan jag började titta på youtube, och man har insett hur insnöad man blir om man bara tar del av den vänstervridna agenda-drivna svenska journalistiken där varenda journalist iklätts palestinasjal på indoktrinerings-institut som kallas univeversitet.
Att reparera en TV idag är omöjligt för de flesta, men bor man i Stockholm kanske det finns någon som reparerar, annars är det ju på garanti, sedan är det bara slänga om det händer något.
Har provat ge bort apparater för 30 000 vars enda fel var en grön linje långt ut till höger, ingen är intresserad.
Det är i sanning en slit och slängprodukt idag, även om de kostar norr om 20 000 kr.