En googling antyder att det finns exemplar av den här modellen som är reggade i Sverige. Till att börja med, kolla upp hos transportstyrelsen vad de är registrerade som.
Jag skulle tro att om den från början är byggd för att kunna registreras enligt europeiska regler som baseras på ECE-reglementen, så bör det inte vara några större problem. Om så är fallet, så borde det finnas en skylt med ett antal E-märken och godkännandenummer i närheten av typskylten, och det bör finnas E-märken på bl a lyktglas och reflexer.
Moderna kinafyrhjulingar tillverkas ofta i tre olika utföranden - ett ECE-utförande som är avsett att kunna registreras i Europa och många andra länder som tillämpar ECE-reglementen, ett annat utförande för USA och Canada, och ett tredje, billigare utförande som inte alls har passerat någon typprovning. Många av de nyare fyrhjulingar som går oregistrerade i Sverige, är av den sistnämnda sorten.
En viktig sak vid inregistrering av ett gammalt fordon är att det måste klara ursprungskontrollen, dvs det måste finnas kvitton och andra klara papper på alla ägarbyten sedan den var ny.