0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Och med ett provokativt, om än något populistiskt, sätt att se det på så kanske man kan se vissa förklaringar just i de mönster jag beskriver, men i så fall endast vad gäller husköp i någorlunda attraktiva lägen. Åtminstone ser jag en viss skillnad i vem som bor var i -40-talistgenerationen jämfört med -60/70-talisterna och en ganska stor skillnad i den husstandard jag kan unna mig jämfört med vad mina föräldrar kunde.
Hus i attraktiva områden kommer alltid att vara så prissatta att det bara är ett fåtal som har råd med dem. Priset, som bestämmer boendekostnaden, är den enda ransoneringsmekanism som finns.
Ha ha ha, har Volvo-chefen varit å läst mitt inlägg ovan? För idag så säger han samma sak som jag skrivit ovan igår, om Europa å Asien Verkar vara en kunnig å påläst karl, den där Volvo-chefen mvh humlan
Det bästa kanske vore att lova att man inte kommer att ändra någonting alls på 10 år, sådana stabila spelregler är kanske allt som företagen behöver för att kunna lära sig utnyttja systemet till sin fördel och därmed skapa fler arbetstillfällen.
CiteraDet bästa kanske vore att lova att man inte kommer att ändra någonting alls på 10 år, sådana stabila spelregler är kanske allt som företagen behöver för att kunna lära sig utnyttja systemet till sin fördel och därmed skapa fler arbetstillfällen.Haha det där tror jag på!Kolla Schweiz där de har direktdemokrati. De kommer knappt överens om vilken färg busskurerna skall ha ens. Ingenting ändras och landet blomstrar.