0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Jag läser inte dina inlägg längre.Slutade läsa när du skrev att jag ljuger.Det jag gör är att försöka hjälpa en gammal sjuk dam som blir lurad av klåpare och behöver inte se sån där slyngelliknande smörja.Jag vet hur jag hanterar fusk och lögner, slynglar har inget att tillföra.Ointressant tjafs som inget tillför och jag har noga förklarat orsakerna till både det ena och andra, men man måste kunna läsa."Ungarna på byggahus" -det är mer du som uppför dig som en unge, byggahus är som alla ärliga i byggbranchen vet, det största byggforumet och där finns både "ungar" (?) och mycket erfarna. Det vet också alla seriösa.Och vad ljuger jag om?Ändringen gick ut på att byta till tjock text och lägga till "på förekommen anledning".Dessutom lade jag in "EDIT" före tillägget, men du vet kanske inte vad det ordet står för.Jag hoppas slippa läsa sånt där elände igen.
Det har inte med saken att göra, gå nån annanstans med konspirationerna.Jag har aldrig bilat, är 72 år gammal med ryggskador.Är du nöjd nu?Och beskriv gärna vad detta har med frågan att göra.// Hanspensionerad fd adjunkt
Jag skulle säga att totalsumman är vad man kan vänta sig idag.Bilningen tog mer tid än vad som var beräknat, antar att firman själva trodde det skulle gå lättare med tanke på vad som skrivits.De kan inte lastas för att betonggolvet var tjockare än vad man kan anta vara normalt.Och det är skitjobbigt att bila upp ett 1 dm tjockt betonggolv.
Jag undrar från er som har bilat... Hålet är ca en kvm stort, två meter långt och en halvmeter brett i snitt.... Det enda jag alltså behöver hjälp med är att bedöma arbetstiden för bilning,