För nya besökare tror jag att de blir mer logiskt om alla ämnen direkt relaterade till värmepumpar och installationer finns under samma huvudrubrik.
Det blir mer som "utforskaren" i Windows, du söker i ämnet och sedan ned till den nivå där den info du söker finns.
Alternativet, den andra extremen, är att inte ha några undertavlor alls, utan alla forum tillgängliga på första sidan, vilket jag inte tror att många ser som mer logiskt - och definitivt mer svårnavigerat.
Jag har full förståelse för att det till en början känns mer krångligt, när man tvingas lära om - och jag påstår inte att jag hittat exakt rätt upplägg i min hierarki av undertavlor, men som en början till en mer logisk indelning av forumets ämnen tycker jag att jag kommit i alla fall i närheten av vad jag hade tänkt mig.
Jag tar dock gärna emot synpunkter på förändringar som kan få upplägget än mer logiskt.
Men huvudskälet är som sagt var att få det mer överskådligt och mer likt det sätt vi lärt oss att arkivera saker i mappstrukturer i "utforskaren", dock mer tydligt, då man i forumet ser undertavlorna som ligger i "huvudtavlan".
Vad jag skall försöka mig på är dock att ändra teckenstorleken och färgen på texten i rubrikerna för undertavlorna, så att de blir tydligare.
Synpunkter på denna förklaring?