0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu är butiken online, men det återstår mängder med jobb för att det skall se ut som jag vill.Den borde i alla fall gå använda.Avgifterna som de olika betalleverantörerna har bestäms av mig som äger butiken, klarna, svea och de andra tar alla olika procent av slutsumman av mig som säljer prylarna, det varierar mellan 1 och 5% i avgift, och Klarna är dyrast.De har dessutom jättedålig kundtjänst, som att försöka få fatt i en supportperson hos Google ungefär.Svea kan man ringa till och det svarar i princip alltid mer eller mindre omedelbart.Många av bilderna kan man få "studio" av tillverkarna, sen har vi köpt en egen liten studio som ger lite bättre resultat än att bara lägga prylarna på en vit yta och knäppa av.Vissa av bilderna är inte ens uppdaterade med senaste utseende/design på det vi säljer och det är ju inte heller bra, som regel blir ju prylarna lite snyggare även om förändringarna är små i vissa fall.Jag tror det är svårt att ha produktbilder på postorder, det skulle bli en rejäl laddning med prylar att skicka om jag skulle köpa dina tjänster.I så fall tror jag att du skall kunna åka ut till kunden och fixa till bra bilder på plats.Men visst, om det rör sig om ett mindre antal produkter, eller att man succesivt i takt med att man utökar sortimentet kan skicka enstaka prylar - det skulle kunna gå.Jag har betalt en tjej som fotograferar lokalt, men blev inte imponerad över resultatet, kostade inte mycket heller - men kan man göra det lika bra själv så är det ju ändå pengarna i sjön.