Så. Du vet inte vilket flöde som krävs för att få ut max effekt alltså

Hur skall man då kunna dimensionera anläggningar med er maskin. Jag ringde er support, det kanske var du som svarade för den person visste lika lite som du gör

Jag stod faktiskt och sålde Daikin maskiner på en mässa för 2 år sedan, tur jag inte sålde någon för hur mkt problem hade jag fått då.när man inte vet något om flöden,överhettning, tätaut, mmmm
Du skriver inte som privatperson här när du har en egen tavla och heter Daikin. Då får du väl kalla dig ngt annat

Som det låter för mig så struntar ni alltså i värmesystemet och styr enbart på DT över kondensorn. Detta är förkastligt men alla gör det.

Du skriver med möjlighet att begränsa max flödet. Med andra ord så , med möjlighet att ta bort max effekten som jag betalde för om det är så att flödet fattas i det system maskinen monterats.
Vilket flöde måste finnas för att ni skall garantera att jag som kund faktiskt får de knappa 10kw jag betalat för?
Detta står klart och tydligt hos Nibe, Thermia IVT,CTC Eco Forrest, Viessmann, Venco, Galletti, Mitsubishi ,Ecozon som jag monterat.
Men hos CIAkin är det top secret