0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nja, det är ju bra att du går ut öppet med detta för just oberoende har ju varit din styrka, dessutom har du aldrig har låtit dig köpas, det är iallafall så jag har upplevt dig. Men redan för några dagar sen läste jag att du rekommenderade ett fabrikat så pass mycket att jag reagerade, när sen trådskaparen frågade efter mer maskiner släppte du iväg en rad andra fabrikat så du får nog svårt att vara helt oberoende i framtiden. Att Daikin lyckas få in en kanal via er måste nog anses vara en otrolig jackpott, jag tvivlar på att övriga återförsäljare har fått samma förutsättningar när det gäller inköpen, jag misstänker att ni får köpa in maskinerna till ett pris där Daikin gör en förlust på varje såld maskin eller iallafall ingen vinst i hopp om ett utbyte med positiv respons från er på forumet. Eftersom JAG har taggarna utåt när det gäller Daikin så kommer jag hugga som en kobra om Daikin rekommenderas mer än andra fabrikat på forumet eller dom andra 2 som ni har upptagit i ert sortiment på hemsidan.Daikin är säkerligen lika bra som alla dom andra maskinerna, det är deras affärsmetoder jag inte accepterar, även om dom andra fabrikaten skulle ha samma arbetsmetoder så är det ingenting jag sett någonting av.Annars kan jag bara önska grabben lycka till, det kommer säkerligen gå bra för honom då han har en otroligt bra mentor.
Lite motsägelsefullt "jag kommer inte använda forumet till att marknadsföra hans verksamhet"Sen kommer det reklam för lite modeller i din butik