0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du kan väl köra trådlöst istället. Själv använder jag mig av TP-link till TV-n, väldigt smidigt och fungerar helt perfekt, blir mkt billigare också än om du skall köpa en massa kabel. En sådan här har jag: https://beta.webhallen.com/se/product/178679-TP-Link-TL-WPA4220KIT-AV500-N300-2-pack
Ja precis Tydligen har Telia en ny router med inbyggd sändare och man behöver således bara mottagaren.
Home Plug stör radio så in i h-e! Egentligen olagliga, men Elsäkerhetsverket ser mellan fingrarna.
Men vad säger du nu? Telia! Det vet du väl att när det gäller Telia så skall man hålla sig så långt borta som möjligt fråm dem, och det gäller allt inkl alla tjänster som t.ex fiber, telefon, bredband, TV mm. Det enda de är riktgt duktiga på är att de är mästare på ta ta bra betalt.Det är väl inte Telia som har dragit fram din fiber bara hoppas jag??
vi har Telia öppen fiber och deras andra tjänster precis som några miljoner svenskar, utan problem. Och det har faktiskt aldrig varit billigare.
Ja det här var väl dagens stora skämt förstår jag, riktigt bra humor måste jag säga.
Nej inget skämt. Dom hörs flera kilometer. I Tyskland där man tar det här på allvar är dom förbjudna.
Nån referens på det?