0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tycker det ser fördjävligt ut. Men eftersom så många här verkar tycka att det är ok så antar jag att det är den standard man ska förvänta sig när man anlita proffs. Varför är det så? Min 12-åriga dotter hade gjort det bättre, så man kan ju undra hur kass de inblandade personerna var innan dom fick sin yrkesutbildning.Ett problem är väl kanske att det inte är så många rena fel (förutom rördimensionen till flk'n) så det blir en bedömningsfråga vad som är bra eller dåligt, men jag tycker inte att du ska acceptera det där utförandet.
Elektrikern gjorde källarn sen sa han - "kan inte dra själv de e så j-vla tråkigt?" så jag spikade kabel och skruvade dosor sen kollade han att det var rätt.En pragmatiker. Me like.F ö är det inte mycket vits att bråka om småsaker, bara vara noggrannare med vem som får jobbet nästa gång.
Urslag i den putsade väggen kan jag förstå att det kan bli, men decimeterstora skador i innerväggarna tyder på att man har haft lite för bråttom. Det är ju inte så svårt att förborra med en klenare långborr och sen borra upp hålet i ytskiktet från båda hållen.
På första bilden ser det ut att vara gipsskiva eller nåt liknande.