0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Verkar vara som att https://aws.amazon.com/s3/ är en molnlagringssajt, så förmodligen är det någon bild i vissa inlägg som kan ha lagrats där.Dock, den sidan verkar ha godkänt certifikat, så det skulle kunna bero på att ni har en gammal safari webbläsare spm inte har uppdaterade cerifikatsfilter?Den där .ad4mat.net är en googleägd domän, så det skulle även kunna vara en googleannons som visas som lagras på den där amazonmolntjänsten.Jag skall när jag får tid uppdatera alla mina källkoder för googleannonserna, om jag har en gammal kod skulle den kunna vara utan certifikat, eller med förfallet certifikat, men man tycker ju att google borde ha koll på det där.Efter att ha talat med supporten på mitt webbhotell så menar de i alla fall att forumet inte är utsatt för något hot, utan att felet antingen ligger i era datorer, era webbläsare eller hos någon kod som försöker ladda en bild till forumet.Kör ni safari på PC eller MAc eller platta eller telefon?Troligen gör jag inget med en skärmdump, utan en länk till sidan som larmet kom på vore bättre.Problemet om det är en bild som laddas via googleannonserna är att det kan vara dagar eller timmar mellan gångerna som den bilden efterfrågas.Hur ofta får ni larmet?