0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
På förekommen anledning har jag startat denna tavla, som bara är synlig för medlemmar som har statusen Guldmedlem, eller VVS-tekniker.Tanken är att man skall kunna diskutera mer affärsmässiga frågeställningar, "yrkeshemligheter" som man kan dela med sig till en mindre mer känd skara, men som man inte nödvändigtvis vill dela med sig till allmänheten av.Exakt hur denna avdelning kommer eller bör användas får väl ge sig med tiden, och blir det en flopp, eller nåt som får en massiv kritik i allmänna delen av forumet kan jag komma att plocka bort den.Om jag plockar bort den blir det rätt snart, klarar den sig utan allt för massiv kritik i några månader bör det inte bli nåt längre fram heller.Som en del av er kanske kommer ihåg så offentliggjorde jag denna ide för några år sedan, men iden mottogs inte positivt, så då blev det inget, nu basunerar jag inte ut det på samma sätt, och framtiden får utvisa om det bär eller brister.Finns det medlemmar som inte har tillgång till detta forum som ni vill se har, skicka ett PM till mig med nomineringar, så tar jag ställning till varje enskilt fall och placerar dem i så fall i någon av medlemsgrupperna guldmedlem eller VVS-tekniker./RickardRedigera inlägg
Golden place. Jösses....Varför redigera/rensa tråden i fråga där Tågråttan tar upp det? (Antar brorson tråden?) Jag skulle vilja gärna läsa båda sidor av myntet och inte bara ditt inlägg här Rickard som säger "att så här är det". Känns lite stasi-filtrerat tackvare det.Kom inte dragandes att det var offtopic i "din" tråd, att det därför det har rensats, för då kan du likagärna rensa så gott som alla mest lästa/kommenterade trådar här på forumet för ingen av dem håller sig till topic alltid. Är det bara "dina" trådar som ska hållas on topic med att redigeras, medans andra trådstartarater får accepterar att deras trådar bli våldtagna av annat tjafs?
Besviken själv på hanteringen,så har man startat nytt tråd i anknytning till "brorson" , undrar vad den skall handla om, vad häftigt?Det finns väl andra möjligheter att begränsa tråden som flippar ur och börjar gå överstyr med personliga angrep? Vem har glädje och nytta av det?Värsta scenario att börja med censur, det som är publicerat får kvarstå.Jiri
Golden place... kunde inte bry mig mindre. Vill ni ha en låda att ha bara guld medlemmar i, så ha det.