Menu ≡
×
Startsida
Forum
NYA
OLÄSTA
ALLA
Webshop
Köpa värmepump?
Sök
Medlemmar
►
Medlemmar
◄
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga-in
Vanliga frågor
Registrera
Hjälp
Kontakt
Startsida
Forum
NYA
OLÄSTA
ALLA
Webshop
Köpa värmepump?
Sök
Medlemmar
Visa medlemslistan
Sök efter medlemmar
Logga-in
Vanliga frågor
Registrera
Hjälp
Kontakt
Värmepumpsforum allt om värmepump och värmepumpar
»
VärmepumpsForum Allmänt
»
VVS, Acktankar, Radiatorer, Golvvärme
(Moderator:
Bertil
) »
Ämne:
Fler fördelar med lågtempssystem?
Svara
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå ned
Författare
Ämne: Fler fördelar med lågtempssystem? (läst 1593 gånger)
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fuzz
Kopplar allt själv men är inte
Expert på värmepump
Stad/land: Gnällbältet
Antal inlägg: 449
Karma +0/-0
Kön:
fd vvs lärling
Fuzz
Fler fördelar med lågtempssystem?
«
skrivet:
20 november 2015, 21:43:48 »
Citera
Har bytt massa radiatorer hemma till större sektionsradiatorer och fått ner framledningstemp med 9 °C runt nollan ute. Värmepumpen gillar det och jag kan vänta längre mellan eldningar. Finns det fler fördelar?
Loggat
Svara
Skicka ämnet
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Gå upp
Värmepumpsforum allt om värmepump och värmepumpar
»
VärmepumpsForum Allmänt
»
VVS, Acktankar, Radiatorer, Golvvärme
(Moderator:
Bertil
) »
Ämne:
Fler fördelar med lågtempssystem?
Annonser
Right Block
Online just nu!
gäster: 1733
dolda: 0
användare: 4
Användare online
:
Mike
jantijanti
BiggerDigger
tyke
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies.
OK
Mer info