Alla har inte fördelen av att känna någon som säljer för i princip netto oavsett vad man ska handla .
om du nu fick ett inköps netto plus 7% för att ni är bekanta är det inget som kan ses som gängse förfarande .
när jag får ett bra pris hos slaktarn är det mellan honom och mig , Han får stänga butiken annars ,
och det får jag med göra .
vad är skillnaden på en 20 mma ventil och en 25 avstängning ,,

200 kr Rickard .
och det för att kunna dokumentera tillgänligt flöde efter inregleringen av radventilerna ..
inga pengar och det borde vara ett skall krav i en installation ,
Blandningsventil ingår i säkerhetsutrustningen för VVB , om du som Privat person väljer att bortse från det i din egna installation kan inte jag göra det som Installatör. skulle det bli en skållning är jag rökt om inte ventilen sitter där.
har den gått sönder har jag i alla fall gjort vad jag ska och kan inte hållas ansvarig .
Med dem 2 veckor ni la ner (eftersom du skrev vi antar jag ni var 2) blir det en bra slant man förlorar .
jag jobbar hellre med rör och betalar målaren för dem arbeten han/hon gör . snabbare och bättre utfört en vad en röris någonsin kan få ihop det tex .
likadant med plattsättning . Jag kan sätta kakel och lägga klinkers ,, men jag överlåter det åt proffsen ,
det dem gör på 2 dagar tar mig hur långtid som helst känns det som , jag jobba med rör när kakelmakarn va hemma hos mig och gjorde om mina Badrum , Dem pengarna han tog för jobbet var värt varenda krona för det 100% jobb dem utförde ,
med detta vill jag säga att det ibland kan löna sig att leja bort tjänsten istället för att dum jobba själv ,
man gör det man är bra på och det brukar löna sig .
cc