0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kommer konvertera till vattenburet i framtiden, vilken pump jag väljer återstår att se.Jag planerar att göra allt jobb själv förutom självaste installationen av pumpen.Var först inne på att löda kopparrören men det blev sånt bök med gassvetsen, har också lämnat kopparrören. Priserna på grova kopparrör är för dyrt, satsar på elförzinkat istället.Första biten på vägen är lite för dyra verktyg som jag köper begagnat, det säljs när jobbet är klart, om det blir klart.
vad räknar du på att varje radd kommer kosta mont o klar inkl radd,, rör köp av vertyg jobb osv
Efter ett par dagar kom fakturan via mail, vi betalade direkt sen har det varit knäpptyst från dom. Känns ju inte så kul att slänga iväg pengar till Polen innan man fått varorna, dom har förmodligen blivit blåsta innan och kräver förskottsbetalning, nu är det istället vi som går och funderar på om vi blivit blåsta. När jag beställde studsade jag till deras "NYA" sida, där borde jag varit mer observant, det ligger nu som ett orosmoment. Mailade för någon vecka sen och frågade hur det går och svaret dröjde nog 3-4 dagar, leverans börjar närma sig och jag tror att det skickas den här veckan. Kusinen skrattar iallafall hjärtligt och säger att jag är en idiot som betalar i förväg till POLEN. Vi fortsätter den här tråden så för vi se om det kommer några radiatorer
Vi har nu fyllt i offertförfrågan via offerttjänsten, har funderat länge på att fylla i den men tyckte att avståndet till en eventuell installation var för långt borta.Det jag saknar är vilket fabrikat man ville ha pris ifrån.