Dessa länder har jag varit i eller passerat, har inte sett en enda tiggare

Kanske varit på fel plats

Såhär åkte jag:
Danmark.
Tyskland.
Österrike.
Slovenien.
Kroatien.
Slovenien.
Österrike.
Tjeckien.
Polen.
Tyskland.
Danmark.
Kommer åter till Sverige och genast ser jag en konvoj av husvagnar som slagit läger vid en bensinstation.
Åkte raka vägen till Kumla och där skall tydligen kvinnan som virkar fortfarande sitta utanför ica och tigga, utanför det stora köpcentrumet Marieberg sitter det idag tiggare, som vanligt med andra ord.
Jag har skänkt jättemycket pengar till tiggare, även bröd och frukt.
Det är dom svenska politikernas fel att ALLA tiggare är här och inte utspridda över hela Europa, kasta ut dom skitländerna ur EU som inte tar hand om sitt eget folk.
Nu när ändå politiksnack kom in, jag har alltid varit det rödaste rödaste och alltid stått upp för solidaritet.
Jag var bjuden på en sk 50-års fest för någon månad sen som var i hopslaget med en 20-årings fest

Den sista färden folkets fest.
Det visar sig att jag stod för all sprit och den enskilt största gåvan samtidigt som en av banjolirarna ställer sig upp och skriker vänstern, solidaritet! Röstar ni på något annat får ni stryk!!
Killen både röker snusar och dricker på andras bekostnad precis som hans mor och delar av systrarna gjort större delen av sina liv på heltid, sk svenska socialbidragstiggare. "Fast det helt otroliga är att banjoliraren nu jobbar som kock på en vägkrog runt Nyköping utan utbildning, det kallas tydligen praktik fast utan handledare

"
Dagen efter festen får jag en meddelande via telefonen med texten: Kolla om ni fått löss och en medskickad film på krypande löss i ett handfat fullt med hår.
Banjolirarens mor behärskar svenska folkets rättigheter långt bättre än vad vi normala kan. Hon berättade om deras semesterresor. En månad i USA med hotell och hyrbil för att kunna se mycket av USA och sen en månad i Storbritannien med hyrbil och hotell, sen klagade hon på att sin gubbe ibland tog in på keffiga hotell. "Han kör lokalbuss"
Hur fasiken har dom råd, hon har semester 52 veckor om året och har haft så i minst 10år.
Jag har 5 veckors semester och jobbar för att kunna unna sig en hyfsad tillvaro i vardagen och kunna åka på en hyfsad semester samtidigt som dom har dyrare semestrar än mig och ändå bor i villa.
Det finns inga ärvda pengar med i bilden för hon är min kusin så jag vet, dom får heller inga lån. Det förekommer ingen illegal verksamhet bakom utan det är vi andra som betalar på ett eller annat sätt.
Det vänder sig i magsäcken och jag blir illamående och solidaritet har fått en annan betydelse för mig.
Förr betydde solidaritet för mig att man skall hjälpa dom som inget har, men nu betyder solidaritet att alla skall hjälpa till så mycket man orkar/kan och inte snylta på andra.
Om sista färden folkets ideologi sprider sig bland folket "lev på andra" är vi snart ett nytt Grekland.
Nu kommer jag inte skänka en endaste krona till tiggare efter vad jag sett på min Europaresa och min skatt har jag inte lust att betala för USA/Storbritannienresor åt snyltare.
"Ett uppvaknande för mig sommaren 2015"