0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Typiskt Timo, som byggt programmet som jag levererar med mina loggrar arbetar med att ta fram ett anpassat program, på mitt uppdrag, för att kunna integrera pulsmätning i det redan befintliga programmet.För de som kan vänta hoppas vi ha en lösning före sommaren, jag lovar inget, men vi håller på med projektet.Hjälp till att hålla tummarna, det kan behövas!/Rickard
Timo, som byggt programmet som jag levererar med mina loggrar arbetar med att ta fram ett anpassat program, på mitt uppdrag, för att kunna integrera pulsmätning i det redan befintliga programmet.
Snygt!, kanske det var möjligt att få med I/O signaler, så det går att ta ut t.eks. el-patron signalet för att se hur lång tid den går (och så vidare)
Rickard skulle du kunna beskriva vad som behövs för utrustning mm.Ska den versionen säljas eller kommer den vara "free"Ha det gott/Glenn
Snakka' med en kille från en Dansk leverantör.... dom kanske vill ta åt sig den här logger-grejen.... Det kanske kunne bli ett "riktigt" produkt?
Lär bli dyrt, om nån skall leva på försäljningen.
Citat från: Rickard skrivet 29 december 2005, 14:07:40Lär bli dyrt, om nån skall leva på försäljningen.Nibe Danmark använder denhär:http://www.picotech.com/thermocouple.htmlDyrare, men "enklare" att sälga till okunniga, vilket nog måste vara et "must" om det skulle göras i större skala....