0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Här var en produkt jag sprang på utan att veta att det ens fanns http://villa.isolight.se/Smart att kunna göra insynsskydd och samtidigt isolera fönsterna till 3 glasfönsterstandard enligt mässkillen. "Funderar lite på hållbarheten " Det här kommer jag beställa och testa
Oj, glömde en llvp utan utedel.. Pratade bara en kort stund med dom och den hade 2 ventiler i ytterväggen och sen satt allt inomhus, både innerdel och ytterdel inomhus Skum pryl, vet inte vad den heter, har en bild på den i min telefon. Det var bara det där med framkallningen
Dom där fönsterskakarna är ingen höjdare såvida dom inte har blivit otroligt mycket bättre och tystare senaste åren.En del har till och med elvärme inbyggt så dom kan påvisa att den ger värme när det är riktigt kallt ute men det är svårt att tyda att det är elvärme som ger den mesta av den värmen.Inte många som vill ha kompressorn på insidan av huset såvida det inte är i tvättstugan eller pannrummet men där ska inte denna placeras Har en fönsterskakare på lagret som är helt ny ouppackad som jag kan sälja till dig tågråttan ruskigt billigt, det är en Argo men kommer ej ihåg beteckningen men såg att den fortfarande säljs med ett annat klistermärke dyrt.