0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Behöver iofs ingen drivaxel, men halvljuslampan vänster fram hade gått på husbilen och för att göra det enkelt åkte jag till Mekonomen för att det skulle bli rätt, dom knappade in mitt registreringsnummer i datorn och sen sa dom att jag skulle ha H4.River ner hela fronten, slutligen kommer jag åt lyktans baksida och upptäcker att det ska vara en H7 Argaste stunden på semestern!!!Dom har fel uppgifter på Mekonomen.
Fel uppgifter förekommer, särskilt för "specialare" förstås. Men jag tror att om betalade med kreditkort så har du möjlighet att hota med att refusera deras betalning, om du ännu inte betalt kortfakturan.
Min uppfattning är att det är oftare det blir fel än rätt när man använder registreringsnummersökningar för att hitta bilreservdelar. Man måste alltid kolla om den föreslagna delen verkar vara korrekt innan man beställer, även om det kan vara irriterande ibland att behöva riva bilen först och sedan låta den stå isärplockad ett par veckor medan man väntar på leverans.Det är större chans att man hittar korrekta uppgifter i rekommendationstabeller från tillverkare av piratreservdelar än hos återförsäljarna. Och man kan gärna kolla hos flera olika tillverkare om det verkar finnas osäkra faktorer.