Har avvecklat min firma och sitter på ett ganska överflödigt förråd av installationsmaterial.
Kan antingen sälja fullständiga "installationskit" eller löst om så önskas.
Allt är av högsta kvalitet.
Kylrör i twinsplit 1/4"-3/8" och 1/4-1/2" och finns i längder som 4,7 eller 20 meter.
Kablar är det mesta i 1.5 mm kabelarea 3 ledarna säljer jag bara på hela rullar om 50 meter,4 och 5 ledare kan jag klippa i önskad längd men kan även köpas på 50 meters rullar.
Plast kanaler av bra kvalite i 2 meterslängder och har alla möjliga vinklar och avslut till dom även flex skarvar.
Lackade plåt kanaler för utomhus dragning i ett flertal färger såsom faluröd,vit,brun och svart.
Har gott om vanliga galvade konsoller och lösa vibrations dämpare,men har även kitt som inehåller konsoller,dämpare,brytare och rostfria skruv och plugg till om så önskas.
Anledningen att jag säljer av en del är att jag sagt upp mitt förråd men tänker såklart fortfarande behålla verktyg etc för att kunna montera men har även en del verktyg och nipplar etc som jag kan sälja om det är något du söker.
Skarvar för rör 1/4-3/8-1/2-5/8-3/4.
läck sökare (sniffer)
våg för gas påfyllning
tömmnings aggregat.
Om du är intresserad av något är det bara att ringa,och om någon vill köpa ett större parti så kan vi säkert komma överens också.
0762351167