0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag känner avsmak och en moloken känsla.Ändå sitter jag och svarar på inlägg i forat Jag är sjuk.
Antar att vi inte snackar om en enkel förkylning eller en spik i foten nu...?
Jo, spik i foten, definitivt.
Kan då rekomendera Hasse å Tages revy apropå spik i foten....Finns alltid dom som har det värre!
Jag har i 3års tid lagt ner tid på forumet och nästan varje dag hjälpt folk med tips om deras problem.Vad får man för det?Jo, någon med mindre antal inlägg blir guldmedlem.För att den har bättre språk?Eller vad?Förstå att man blir trött.
Varför hänga läpp över något sådant?Är inte vetskapen om att du hjälpt många i nöd tillräckligt?Tror säkert att det finns många här på forumet som uppskattar dina tips!Om inte Hasse å Tage hjälper å muntra upp stämningen så kan jag rekommendera Robert Gustavssons gestaltning av Tony Richardsson."Jag är inte bitter"
Det enda som detta bevisar är att det är otroligt svårt att ha manuella "fördelar" för speciellt värdefulla medlemmar, de som blir utsedda till guldmedlemmar (om det nu är detta som frågan handlar om) blir förhoppningsvis uppmuntrade, men alla de som (många fler) bara nästan blir utvalda riskerar bli så påverkade att de lämnar forumet.Som administratör och moderator är det inte lätt att göra alla till lags, men jag hoppas innerligen att ni alla förstår att jag gör så gott jag kan, och att man inte är värdelös bara för att man inte blir placerad i gruppen för guldmedlemmar.