0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nej, men i ugnen vill man ju se vad som händer när luckan är stängd. Som sagt var: Vad har man för nytta av lampan inne i diskmaskinen när korgarna är utdragna utanför maskinen?
För första gången upplever jag att våra åsikter divergerar lite purjo. Tycker belysningen i diskmaskinen är klockren, ofta skall man bara stoppa in ett glas/mugg och en tesked sent på kvällen när mysbelysning råder i huset. Det kan man göra utan att dra ut några korgar, jag föredrar iaf den lata varianten. Man gläntar luckan lite, belysningen tänds och man ser tydligt vart ledig plats finns när man sticker in armen i övre korgen och vart det finns ngt vasst att akta sig för nere i bestickkorgen. Sedan låter man luckan stängas genom att bara släppa den och låta fjädern som håller emot luckan göra jobbet då luckan inte är så mycket öppen.
Faaaaaaaaaaaaaaaaan, jag har inte bytt till led i kylen!!!!!Smyger genast dit och byter i smyg, annars tycker tanten jag är galen
Min fru läste tråden i morse och sa att ni måste vara bortskämda ungar med tanke på belysningen (själv är hon 63) hahaSa att jag får lysa in med skallen
Vad tycker ni om denna?http://www.el-giganten.se/product/vitvaror/diskmaskin/SMV68M30SK/bosch-diskmaskin-smv68m30sk
En integrerad variant av den som jag föreslog tidigare, som kostar 5995 kr.