Idag lyckades jag nog efter flera tappra försök att halvmörda min telefon.
Iphone 4s ca 1år gammal. Ser ut som ny pga mitt eminenta skydd Otters Defender. Tyvärr han skyddet bli slitet när jag återigen lyckades droppa telefonen 1 meter men denna gång i en vattenpöl när jag steg ur bilen...
Tog snabbt ur telefonen ur skyddet som pga av slitage inte hade hållit helt tätt.. Men inte mkt fukt endast lite "fuktstänk" på själva telefonen.
Tänkte inte mer på detta förutom att jag for å skaffa ett nytt skydd. Någon timme senare försöker en kompis ringa mig ifrån 3 olika telefoner. Ringsignalen går fram men jag hör inget ur telefonens högtalare. Däremot har Han tydligen hört mig. Upptäckte sedan att jag kan ha kommunikation om jag har på högtalalfunktionen. Visst burkigt ljud men inte läge om man vill ha en lågmäld/hemlig konversation....
När jag försöker mickla med ljudinställningsknapparna på sidan av Iphånen står det Ringsignal Hörlurar.....
Har Iphånen fått en knäpp eller har jag lyckats komma åt någon knapp utan att veta om det. Till saken hör att mobilen funkar med headsetet.
För att korta ned mina långa funderingar till några korta meningar.
Hur ändrar jag ifrån hörlursläge till vanligt läge?
Hoppas mitt svammel inte krångla till förfrågningen.
Hittar inget vettigt på inställningsknappen.
Som vanligt mottages svar Tacksamt!
Tyke