0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har en "gammal" hemsida och skulle gärna vilja ha förslag om hur man ska göra med den.Jag vill egentligen inte lägga ner den helt. Kanske kan man diva den vidare .... även i icke-kommerciella syften.Har ett heltidsjobb och inte tid för ngt annat.Kanske skulle GDS-Jan kunna lada upp sina bilder och använda den till sina affärs-funderingar (eller vad man ska kalla det).Kanske kan man skriva in eller presentera flera som vill syssla med termografi (eller vad det nu var) och ha en Sverige karta så att man vet i vilken stad man kan låna en kamera t.ex. .... Här är sidan:www.termisk-analys.se
Ja du ngn marknad för hemsidor med 90-talsdesign finns knappast, om domännamnet hade varit attraktivt hade det haft ett värde.
Vi kanske borde kalla dig Ewald den store nu ist då
Är du från GBG eller bara från vettet
Hemsidan ska ju inte säljas, utan egentligen var det planerat att sälja konsulttjänster.Jag har dock fått fast jobb under tiden. Sysslar bara med stora projekt ... inga småhus och privatpersoner ....Man skulle kunna nyttja sida som allmänt vetenskaplig databas eller kanske är ngn interesserad av att använda den (kostnadsfritt förstås) .... jag vill dock egentligen inte ge bort den utan dirva den icke-komersiellt .... men om ngn annan vill sköta den .... och har tid för det ... inget problem. Kostar ju ingeting ....har man ett riktigt jobb tjänar man tillräckligt mycket för att klara sig i livet ....
Jag vet inte vad du har betalt för din domän men,En .se domän kostar 99kr och .com eller .nu mindreDen har inget värde om den inte har 100000-tals besökare.
Driver du med oss, det där är en text som har 0 i värde och är rent blaj.
Att hänvis till två- tre standarder i olika länder och ngn professor har exakt 0 i värde för en läsare, jag lovar dig!