0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vad jag behöver är en försäkring att bara hyra ut till medlemmar i ditt forum.Den kan bara du ge, oberoende av hur mycket annonsplats jag köper.
Hyr ut den för 600SEK/vecka då och köp reklamplats av Herr R och behåll vinsten som blir av det som blir över efter reklamplatsen Du kan ju ta en osynlig reklamplats i princip för nu vet ju alla att du har en du vill hyra ut jue.Är väl som så att en liten fis reklamplats kostar mindre att ha än en stor som glänser
Tror det är svårt att få lönsamhet i det där då kameran kommer att vara under transport stora delar av tiden, man lär knappast hinna hyra ut den mer än max 4-5 gånger/månad, och med avdrag för annonsplatsen 400-500 kr, så blir det inte mycket över med tanek på allt jobb det skulle vara att skicka och hämta upp kameran med en speditör 4-5 gånger/månad.Säg att det blir 1600 kr/månad i överskott, minus moms och skatt så rör det sig om 768 kr/månad i plånboken för 8-10 resor till speditören.Dessutom riskerar man att kameran inte håller så länge, och att den försvinner.96-120 resor till speditören bara för att få kameran betald...Jag har själv tidigare haft tankar på att erbjuda detta i min webbshop men skrotade de tankarna.
Den?Jag skrev ju 2 eller 3 till?
Jag tror inte att du förstår suget efter en sån här pryl?Uppe hos er har ni skoterskrotar, vet du vad det är värt här söderöver?Det existerar inte sånt här och de som håller på skulle ha julafton på en sån.Men som sagt jag köper en tavla av dig och säger att det är bara medlemmar som får hyra.Inte optimalt men.
Finns inte den typen av efterfrågan, tror jag.Inte ens jag som är så nördig har hyrt en värmekamera för att kolla upp mitt hus.Lånade inte ens hem den vi hade tillgång till på mitt tidigare jobb.Nu är ju kanske inte jag representativ, men min bedömning är inte att det finns en marknad, långsiktigt, för mer än en kamera, om ens det.Ja, på en månad eller så vet du ju hur det utvecklar sig, jag hoppas som vanligt att det skall fungera och generera nytta för kunderna och en intäkt till dig.
Kör en omröstning och kolla upp hur många som kan tänkas vara intresserade?
annars kan jag naturligtvis sälja en liten skitannons för ett par hundra kronor i månaden
Intresserade skulle väl i princip alla va, det är priset som avgör om nån hyr den...