0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Håller med dig, man ska göra som du och jag, ta en bild på sig själv ur en vinkel en dag som man bara är sig själv, brukar bli bäst så
Hade säkert varit kul att mötas över en öl och snacka
Självklart är det ju upp till var och en om man vill skylta med sina namn Tex Rickard, han liknar ju nån, bekant ansikte på nåt vis, kan inte sätta fingret på vem Vad jag var ute med trådens ursprung var det att iom att det är så många som är på forumet så skulle det ju inte vara helt otroligt om man "känner" personen bakom ett alias utan att dessa vet om det.Det kan ju tex vara killen i kassan på Statoil som man köper mörra koppen av 5/7 tex Ja ni fattar vad jag menar Man målar ju lixom upp en bild av hur en människa bakom aliaset ser ut...Som runt mig tex finns ju både bopakoster, Oskar.P och om jag inte är helt ute och cyklar även Rallykalle, de finns i en radie från mig där det skulle ta 15-60 min att besöka dessa 3 medlemmar.Jag och Purjo är ju tex "Fuck-face" vänner, kan avslöja att han inte ser ut som en lök Jag hade ju ett liknande alias tidigare, skrev ju i aliaset var jag bor samt en bild på min husgavel där VP:n var i bild MEN den tog jag bort när en grinig VP-försäljare som inte hade turen att sälja en VP till mig kom hem och hotade mig och betedde sig allmänt otrevligt i ett maffialiknande uppförande...Pga av det aliaset räknade fanskapet ut var jag bodde och på så vis gjorde ett otrevligt hembesök Men jag har inge problem med att säga var jag bor, vill bara inte ha det i mitt alias längre Finns det inte nån Sverigekarta-tjänst där man skulle kunna placera en "nål" på kartan för de som ville så man kunde se om man hade några VP-forumisar som grannar
Utan att vara elak, du har ett vokabulär som är ganska specielt. Tror 80% som träffar dig i dina trakter, och som läser forumet, skulle få en aha-upplevelse. Börjar du sen prata Lotto också så är det nog 99,9%.
jag känner inget behov av att bli stoppad av främlingar på stan som känner igen mig från forumet...