0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Lite SD-varning över det där - Att filma när man bryter mot lagen och dessutom lägga upp det på nätet...
Jag tycker att det är helt sjukt att man skall straffas för detta när man kan köpa R134 i burk på Biltema och till råga på allt är den till för att sprutas ut i naturen?
Bra för statistiken Som det nu debatteras i media så verkar ordningsmakten behöva snabba lösningar snarare än en genomtänkt helhet. Dock kvarstår faktum, det är verkligen helt förvirrat att det ena är så förbjudet när det andra inte beaktas överhuvudtaget
Beträffande trådens innehåll vill jag säga , att det är bra att de skruvar och visar saker på ett enkelt sätt så folk förstår, och mellan raderna kan man urtyda att " var inte rädd för teknik, det värsta som kan hända är att du sabbar något och skadar dig alvarligt " så, visst tycker även jag att en grunkurs för testpojkarna hade suttit bra , innan. Eller ett " Gör aldrig det här hemma".
Synd då bara att de valde en luft/luft som har rör i utedelen som Proffessor Baltazars maskin.Visa en BVP eller enklare maskin så är det lättare att visa vad de olika delarna gör.