0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Frågan gäller väl bara om invandringen skall vara reglerad eller ej.....och i så fall, på vilken nivå..
Den dag vi kan ta hand om våra egna gamlingar, de som byggde upp detta landet, på ett värdigt sätt först då finns det pengar över till andra.
På tal om att ta hand om sina gamla De ska fan bli gammal i detta landet, en skam är det att våra gamla ska behöva äta sånt. http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1173510-jultallrik-men-vart-tog-skinkan-vagen-
Hon dog...
Världen/massmedia är märklig när något sker utomlands så haussas det upp som det vore något uppseendeväckande. Syftar på gruppvåldtäkten som drabbat en stackars flicka i Indien. Känner för flickan å hennes anhöriga men undrar varför det inte blir samma publicitet när någon av våra egna döttrar drabbas..... I Indien är det stora protester med på nyhetskanalerna världen över. Här i Sverige "tystas" det hela ned.Har för mig att Sverige ligger i den allt för skrämmande toppen av våldtäkter som drabbar våra ättlingar av det täcka könet.Något är väldigt sjukt. Vad är problemet i samhället ? Minns inte att detta var så vanligt förekommande för 20-30 år sedan ? Måhända fanns problematiken även förr men anmäldes inte eller är det någon ny sedvänja som sakteliga smugit in i den "Svenska" livsstilen " ?. Tyke
Då var det dags igen..... Kvinna våldtagen i Sundbyberg " Sthlm" FEM gärningsmän verkar ha varit inblandade . Just nu en spalt i Dn ca 20 rader.Häromdagen i Indien nytt våldtäcktsfall Dn en spalt ca 40 rader text.Kan det vara så att vi som Svenskar inte är värda någonting längre... Fyller vi bara en funktion som broilers som genom svett å tårar sliter hela livet bara för att se att våra ärligt förtjänade slantar går till något så urbota dumt som att förse landet med människor som utnyttjar våran gästfrihet å det grövsta. Tar våra pengar spottar på oss använder oss som dörrmattor.Vad kommer bli kontentan av händelsen i Sundbyberg. Om jag får gissa en demonstration mot Rasism brukar ju tydligen vara det normala vid liknande händelser.Eller så kanske (FI) med Gudrun i spetsen anför ett förslag att ALLA män är svin..... I båda fallen skjuter man högt över målet som vanligt.....Ber om ursäkt för ev stavfel men inte för mina tankar.Tyke