0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du har helt rätt HPLP, jag är förundrad över att det är så få som vågar säga att det finns liknande typer i alla partier, och om massmedia skulle skriva om alla brottslingar, knarkare, rasister och hustrumisshandlare som finns i andra partier så skulle det väl snart inte sitta någon i riksdan.
Som jag fattat det har de väl lagt upp dem på u-tube för att visa hur de häcklas av allmänheten när de är ute på stan.Innan det raderades hann väl någon spara ned det, typ.Men jag är inte säker.Dumt, och barnsligt, visst, men att man behöver vara rasist bara för att man använder vissa uttryck som man vet kan trigga en konflikt är ju bara så dumt.Dessutom, OM nu den som sa "de rasistiska orden" verkligen är rasist så var han väl i så fall det redan när han var aktiv i Folkpartiet?
Tyckte jag såg någon undersökning härom veckan som avhandlade folks förtroende för olika yrkesgrupper.Bilhandlare å journalister låg tydligen inte till så bra i undersökningen någonstans bland bottenskrapet, om jag minns rätt.Det bästa vore kanske att den så kallade fria pressen vart av med allt press stöd. Så att tidningar som inte mäktar med att föra fram sanningen fick uppleva sotdöden. Får för mig att ju mer som folket upplever att de blir pådyvlade massmedias sanningar in absurdum. Desto mer tror jag att folk äntligen börjar ifrågasätta om det är sanningen de blir matade med. Eller om det finns en dold agenda.Tyke