0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men hur ser Herr R på forumet tro, ser han det som vi ser det fast med mer möjligheter bara, lite extra knappar och diverse lull-lull Eller ser han allt från baksidan, typ så han får läsa allt baklänges för att kunna se vad det står
Vet inte exakt hur det är med det här forumet, men det brukar vara så att man ser det ungefär som en "vanlig" användare med en del extra knappar och sådant...
Du får sluta äta den röda svampen med prickar Joka...
Jag kan ändra på i princip allt som visas, typsnitt, färger, texter, bilder, reklamen, knappar, gula prickarna o.s.v.Jag ser forumet exakt som ni gör i normalfallet, enda skillnaden är att jag har knappar för att flytta ämnen, redigera eller radera inlägg, låsa trådar, och naturligtvis har jag i administratörsavdelningen möjlighet att ställa in olika rättigheter för olika medlemsgrupper, och att lägga olika medlemmar i specifika medlemsgrupper.Det finns tusentals inställningar och modifikationer jag kan göra om jag vill.
Skulle man kunna implementera ett programm som t.ex. märker stavningsfel? T.ex. när man skriver ngt ...
När ska du börsnotera forumet då Herr R