0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu ska du ljuga också!!Fabricera ihop egen text
MEN du ville få folk att tro att det var så jag skrev!! Men det funkade inte eftersom jag högg imot..
Jag tror folk om gott, så självklart trodde jag att ditt engagemang i HM-tråden handlade om att du tyckte synd om arbetarna i de fattiga länderna. Nu har du klargjort att så inte är fallet utan att det bara är frågan om att du inte gillar "kapitalistsvin" rent generellt.Så FÖRLÅT att jag trodde lite gott om dig... nu har jag lärt känna ditt rätta jag bättre och skall inte tro något gott om dig mer.Det var ett GENUINT MISSTAG. Jag trodde verkligen att det var av medkänsla för arbetarna i fattiga länder som utnyttjades av kapitalistsvinen som gjorde att du skrev.Förstår egentligen inte vad det är du blir så upprörd över. Jag undrade om det inte var du som tyckte synd om arbetarna i fattiga länder... Tycker du att det är så hemskt att bli "pådyvlad" sådan empati? Du kanske är rädd för att bli utesluten ur SD om det kommer fram, eller vadå? (vad jobbigt du måste ha det, stå som åsnan mellan hötapparna... V eller SD, vad skall man välja...)
Jag skrev inte utvisa....Men du svarade inte på:
Svara själv på lite frågor... Varför utför arbetare i Sverige 3 ggr så mycket brott som tjänstemän?