0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Annonser riktar sig i första hand till nya användare som potentiellt är i köptagenNya användare kommer för att gamla användare kan lösa de nya användarnas problem och frågeställningar både genom att ställa frågor men kanske främst genom att läsa gammalt material. Utmaningen ligger i att långsiktigt motivera kunniga skribenter att bidra med sin expertis och tid i syfte att säkerställa att det finns folk som kan svara på frågor samt då generera det värdefulla innehållet. I vissa fall går detta att säkerställa genom ett upplägg där skribenterna får ut något personligt av det. Förkovring, det trevliga i att hjälpa andra människor, gemenskap, tidsfördriv - you name it. Shareville är ett exempel på en modern typ av site där man tagit fasta på de bidragande medlemmarnas värde för tjänsten. Dvs, tjänsten skulle inte fungera väl utan dessa medlemmar. Varför ska dom dela med sig av sina aktietipps i fall dom inte får en del av intäkten. Det är inte inom alla områden som detta går att göra men ser man på saker och ting på sikt så förefaller det rimligt att trenderna går i den riktningen. Om den överlägset största faktorn för långsiktig framgång är innehållet och dess kvalitet, tiden det tar att få hjälp och så vidare. Då kommer den plats där de bidragande resurserna för största möjliga utlopp för behov (sociala och ekonomiska faktorer) vara den som lyckas bäst. I ett forum där alla är mer eller mindre konstanta, ingen tillförsel av nya medlemmar och utan externa intresserade (som inte blir medlemmar) så kommer inte annonserna ge lika höga intäkter. Allt är en balansgång.
ja samt att det i dagsläget inte finns någon egentlig konkurrent till värmepumpsforum. sverige är ju en liten marknad.
Det är fritt fram för alla att nominera medlemmar till guldkategorin om ni anser att det finns de som borde vara där.
jag vet inte vad guldmedlemskap tillför. Jag vet bara att labold blev det sen försvan han
Nu har jag inte bytt fabrikat, jag är inte ÅF för ngt alls utan jag väljer att rekommendera ( KUNDEN bestämmer vad de vill ha, INTE jag) det som jag anser vara den bästa lösningen i en given fastighet. Kommer tex att rekommendera en Danfoss DHP AQ nu i veckan. Du vet,,ATEC Sammanfattningsvis kan man säga att om man vill hjälpa människor att välja en bra VP så är det sämsta man kan göra att säga att man är i branschen, för då tjänar man på allt man säger Qvantum gör grymma maskiner, hur hamnar det pengar i min ficka om jag säger det Man försöker ju bara hjälpa folk som inte vet vad det finns för saker där ute, att få tillgång till den informationen, tyvärr ser du det bara som förtäckt reklam eller liknande. Tågråttan. Du tror också alltså att de som är installatörer som exempelvis jag själv, bara vill marknadsföra saker? Om jag säger till dig att Ecozon är schyssta grejer,, hur tjänar jag då? Den som tjänar är du. Du får veta en sak som du inte visste innan, om du sedan väljer IVT ändå, är ju helt upp till dig. Du får bara tips och råd inget annat