0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
mm du säger att ni inte är överens men jag har inte riktigt förstått varför. Jag ser inte att CC tycks vilja avkräva dig något men du verkar vilja avkräva honom något.
Så vitt jag kan se har han i tråden svarat att han håller med om att ett delta som mäts upp i en 2rörs anläggning med VP som går är stabilt. Förstår inte riktigt vad mer som krävs =)
Jag kastar bara skit på en medlem som kastar skit på mig, INTE på en moderator. En moderator modererar, INTE debatterar.
så kan det vara. Eller så kan det vara så att OM cocacola skriver "det stämmer eller jag håller med" när jag har skrivit en mening som säger att deltat i ett tvårörs... etc över en radiator är stabilt när kompressorn går. Så betyder det att han håller med att det är ok att skriva så?!Om han inte höll med hade han väl då sagt. Nej det stämmer inte för du kan inte mäta delta t så. och det sa han inte.
David skrev - Man måste inte vara överrens. Han är ganska smart den pojken. Jag kommer aldrig bli överrens med dig om termostater, eller ja du vet att det är en hel drös med saker.Finns då 2 lösningar. 1 Du stänger av mig.2 Du och jag eller CC eller Smurf eller vem det nu berörs, kan avsluta en mening med - så tycker jag i alla fall. Man måste inte avkräva av ngn att tycka som du, det är ju ett feodalt betende som inte hör hemma i ett modernt samhälle.
Japp jag försöker säga till dig vad du säger till CC, när du kallar honom inkompetent, det gör inte dem tillverkare som han konsultar åt.dessutom har du svårt att förstå skämt. Om jag ( jag skriver som jag pratar) säger till Rinnan eller Joka eller CC att - nej du den iden suger. Då fattar dem att det finns ironi i det, jag skämtar. Det borde du veta också efter 5000 plus 800 inlägg varav 4500 varit riktade till dig Du ser, jag kan skratta åt det lite.Men för att bli allvarlig igen, du kan inte se att du är liiiite åt det diktatorisk hållet alltså? Liiite granna Jag slutar gärna med detta, jag sitter ju här för att det är roligt att dels tjäbbla dels se om man kan hjälpa till lite. Men jag har som du vet en defekt, jag klarar inte att se på det jag anser vara fel. Kanske har jag fel och då får jag krypa till korset, vilket jag inte har problem med. Skulle gärna fråga andra om de ser det jag ser i ditt uppträdande, men ingen vill svara på sånt. Det vet vi sen tidigare. Kanske kan ni såga mig då om det är jag som bara är ett troll? Jag "behöver" inte forumet, men det förgyller kvällarna, det gör det. Nu vet jag att CC inte jävlas, han har fullt upp med 12MW som ska ihop. Det tar lite tid att få till det. Han svarar inte när jag ringer honom heller. Skulle tro att han svarar när han får tid. Har sett honom SMS.a det tar verkligen dubbel så lång tid som för mig, och jag suuuger på sms. Så att han ska kunna svara i telefonen , det kommer inte hända.