0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nej och inte lär du få det heller för du skulle analysera det där fruntimret så hon tröttnade på dig För lite/mycket hår där, för bakåtmusad, för stora pattar, för små pattar hit och dit, FÖR blond och det ena med det andra Det där är ju din analys i vanlig ordning och jag håller inte med dig Du rör alltid i detta med bilar och oavsett så kommer du fram till att Colten är det absolut bästa i alla lägen, liten, ful och värdelös bil Dacia Logan är en mkt prisvärd bil då de finns med 7 stolar om man vill så för en familj med 5 barn är det ett utmärkt val som är billigt och man har ny, BRA bil för små pengar.Dock håller jag med dig om att Dacia inte tänkt till vad det gäller reglagen i bilarna Det är en snygg sportbil samtidigt som den är praktisk Går att få med stora hjul, små hjul, drivande på många hjul, liten hytt, större hytt, med flak och utan flak och det finns extraljus som tillval, U name it
Menar du nya eller begagnade bilar? Uselt lagade Krockskadade vrak med mätarställningen tillbakaskruvad 30 000mil finns det gott om hos småhandlarna. I alla fall i den här änden av landet.
Srn är det en enorm skillnad mellan en nissan note och en loggy. Är två bilar i helt olika segment. Vad kostar en mitsubishi eller nissan i samma segment? Mitsubishi pick up har jag tyvärr kört och det var inte en positiv upplevelse. Skulle inte själv köpa dacia men sanningen är att för det priset får man mycket även om bilen innehåller lite.
Dacia är en prisvärd bil och vad skulle gå sönder på dem när där inte finns nåt som kan gå sönder ens... Du får läsa raderna vi skrivit igen och analysera dem ist så kanske du förstår bättre va vi menar
Det finns en Mercedes för varje plånbok...Fast ta en före ÅM1995...