0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Rimligt jaaaa..Men hur fungerar det i verkligheten..Jag har en mening som fäller alla rimliga gränser som dom flesta advokater använder för att vinna målet i en vårdnadstvist.. Men förmodligen vill inte ALLA advokater använda den meningen för dom tycker förmodligen själva att delad vårdnad är rimligt och bäst för barnen..Varför jag undviker att skriva den så ofta på nätet är för att den missbrukas..Den meningen gör domstolen handlingsförlamad och gör så att det inte kan bli delad vårnad, domstolen har inget annat val, går dom imot det så begår dom ett lagbrott..
Träffade en bekants bekant runt 1987 som blivit anklagad av sin sambo för sexuella övergrepp, och därefter hindrats från att träffa sina barn. Han var helt knäckt. Själv visste jag inte vad jag skulle tro. Detta var innan det blev "på modet" med sådana anklagelser. Ibland uppmuntrade av kvinnojourerna.Sedermera förstod jag att han blivit oskyldigt anklagad.
De flesta tjejer är väl 'rätt' innan det det blir nån tvist...
Visst. Jag är gift och du är singel. Du har säkert erfarenhet av fler tjejer än mig