0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vi var på en liten semester till Sverige från vårt hemland Iran...Att svenskarna skulle vara så dåliga på arabiska det övergår vårt förstånd.
Vi var på en liten semester till Sverige från vårt hemland Iran...Att svenskarna skulle vara så dåliga på arabiska det övergår vårt förstånd. Våra ungar, som går i första klass, är i regel bättre än svenskarnas totala genomsnitt. Svenskarna har verkligen kassa språkkunskaper.Och en annan sak, det svenska smörgåsbordet som ska vara så bra och gott. Vi kan nu konstatera att detta är ingenting annat än en MYT! Totalt smaklöst!Vi åt säkert totalt 26 olika maträtter och ingenstans fanns det riktigt halalslaktat kött att tillgå. Bara äckligt griskött så långt ögat kunde nå. En ren skandal!Hotellfrukostarna ska man bara inte tala om, urkassa! För att inte tala om hotellrummen, var fanns bönemattorna? Trots att vi letade och letade så fanns det inget annat än några simpla plastmattor. Nä fy för den lede, vi kommer aldrig mer tillbaka till Sverige, det är en sak som är säker.
Sill äter jag bara till jul och midsommar men sushi är gott, men kanske inte till frukost..Annars är jag tyvärr dålig på att äta fisk, ska försöka bättra mig på fiskintag i fortsättningen..
Ewald är du hungrig?