0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan du inte ta Scanian? Då lär du väl få med ett par månaders förbrukning utan överlast...
He he, men nu är jag ju så nära Tyskland att det kanske blir svårt att motstå Blir ju bara dieselkostnaden för 20mils bilkörning som blir kostnaden, är ingen avgift att resa mellan Danmark och Tyskland på väg, var iaf inte det sist jag åkte över till Flensburg...Dricker inte så mkt om året, men ska ha 30års-fest vad det lider och det kan va gott att ha hemma en massa olika soreter så man kan variera sig Whiskey och Vodka var ju riktigt billigt där nera
Färjan? Broavgiften? Har du skaffat BroBizz?
30 års fest joka vilka ärade medlemmar av forumet vågar du bjuda. Vekab ligger nära dig (glöm inte att filma )cocacola
Jag är redan i Danmark, Fredricia, ska ta med familien på Legoland så därför är jag i Danmark ändå Blåser rake vägen ner till Flensburg isf, är det avgiftsbelagd gränspassage där nu för tiden?
Vi kommer nog också åka igen, men först nästa sommar.. Bara 29, oj vad många år du ska betala värmeräkningar
@ jokaBrukar du åka bron (Öresundsbron) eller tar du färjan (Helsingborg-Helsingör)?