Antal personer som röstat: 27
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har aldrig sett någon reklam i appen för Tapatalk, så förstår inte riktigt det argumentet. Visst, innebär ju att jag inte heller ser reklamen för detta forum. Men för mig innebär det inte att jag blir mindre exponerad eftersom jag inte hinner gå in lika ofta på forumet när jag måste gå "den vanliga" vägen och därför helt enkelt inte besöker forumet så ofta.De forum som stödjer Tapatalk är jag kort inne på ungefär varannan dag. Tar inte många minuter och jag kan enkelt gå igenom de 5-6 mest intressanta forumen när jag får några ögonblick över (vilket kan bli ganska ofta när man bor i en storstad). Sedan slutar man ju inte gå in via vanliga webbsidan eftersom det går så mycket snabbare att göra visa saker men vanlig dator.Som jag förstår det är ditt mål att maximera vinsten/intäkten för att driva forumet och det är sekundärt om intresserade besökare kan följa trådarna lika ofta som möjligt. Det är givetvis din fulla frihet att göra så och förhoppningsvis fungerar det bra även fortsättningsvis.Samtidigt kan jag tycka att investeringen för att aktivera Tapatalk dock är rätt liten och du kan ju alltid göra det under förutsättning att ingen reklam får visas om den inte är godkänd av dig (dvs börjar Tapatalk pusha ut banners etc så kan du ju alltid deaktivera stödet). Kan väl inte vara fel att "smaka lite" på framtiden?
Använder väldigt sällan sidorna som är för mobiler tycker bättre om vanliga sidan så man känner igen sig och mobilerna i dag är ju rätt snabba men vad är bättre med tapatalk
Bjebb, allt det du säger är totalt bullshit. Från första meningen till den sista. (alltså just i denna tråd)Gå tillbaks till din ABC 80. Bättre sten än så att vila under lär du inte hitta.