Vi vet fortfarande inte hur det egentligen var i Bosse Bus fll. Var det en Länsväg som utgjorde den stora vägen? Var det enbart kafferast?
Inte en aning

Ibland ställer vi släpen i korsar för att hämta med bara bilen, då kan släpet stå på ett sånt vis att det står trafiksäkert med lamor och trianglar utställda för att sen lasta över från bil till släp, då kan det ju ibland hända att man blockerar vägen så ingen kommer fram i en tid av cirka 5 min.
Men då har man ju överseende med att folk kan vilja fram, eller så har de som vill fram överseende med att man snart är klar och kan vänta

För mig har det aldrig hänt, än.. att Polisen dykt upp i en sån situation men för de som råkat ut för det har hu även Polisen kunnat lyssna på ett normalt öra och se till situationens svårigheter.
Då pratar jag om mindre vägar och inte E4, E18 och E6, och heller 1-1 väg, de har ju som regel fickor/bussfickor man kan stå på.
Värst är det på västkusten, där är det ändå mkt skog men inga riktigt ordnade skogsvägar för oss, det är väl i ekonomiskt syfte inte hållbart helt enkelt att bygga skogsbilsväg för de 500kbm som man hugger för första och inom de närmsta 70 åren på dessa platser.
Ta exemplet som vid asfalterande av väg, står många släp med asfalt på i baljorna utmed vägarna och där är det inget prat om att de står dåligt uppställda eller i vägen, folk accepterar sånt mer än att en timmerbil står i vägen, av nån anledning.