0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Väldigt vad det framhävs att våra "nysvenskar" skulle vara några praktexemplar när man är i nöd och behöver hjälp.
I stockholm däremot.... har stått med urladdat batteri, kopplat på startkablar och vinkat åt trafiken.
Jag tror också att SD kommer att öka.Inte för att Svenskarna är rasister, utan just för att vi i mångas ögon tar emot för många invandrare som inte kan/får/ges möjlighet att integreras i samhället.Det finns väl i princip inga länder alls som har en helt oreglerad invandring?Sen kan man väl debattera vart gränsen skall dras, men det är ju just det ingen bland de etablerade partierna vill göra, "alla" tävlar om att vilja öppna upp ännu mer för invandring/flyktingar - och det ger SD möjlighet att växa.Om det är rätt eller fel tar jag inte ställning till, men det tror jag i alla fall är skälet till att SD kom in i riksdagen, och Ny Demokrati på sin tid.Det här med invandring är en svår fråga, jag skulle t.ex. själv inte vilja bli nekad att flytta till Afrika om jag vill det...Och då borde jag automatiskt inte ha något emot att Afrikaner flyttar hit heller, eller hur?