0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
710:- i nämnd dimension. Det är nästan en tredjedel av vad motsvarande märkesdäck kostar...Nankang verkar man bara hitta dåliga recensioner av när man googlar...
För det priset är det värt att prova tycker jag.Sen kanske de väsnas lika mkt som om du körde på järnhjul och är värdelösa på H20 men den risken får man ta med det priset.Sen tycker jag att 2000kr va väl dyrt för ett "bra" däck i den storleken.Tror jag rätt om du har kollat på bythjul.com Jag skulle absolut ha köpt däcket Hankook Ventus Prime K115, har haft flera av den modellen och varit nöjd med det Det är ett prisvärt däck om jag får säga, men iof så kan ju det du beskriver för 710kr va lika bra.Skulle jag bestämmt mig NU, hade det bli Hankook iom priset och ett bra däck...
Sen kanske de väsnas lika mkt som om du körde på järnhjul...
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&cart_id=75394324.121.29011&ranzahl=4&Breite=225&Quer=50&Felge=17&Speed=H&kategorie=6&Transport=P&dsco=121&sowigan=So&Ang_pro_Seite=15&weiter=0
Ja, men det finns billigare leveratörer i Tyskland ibland. Själv köpte jag Gislaved till ett bra pris för ngn vecka sen.
Hej Ja det verkar som däcken är bra mkt billigare i Tyskland.En kompis behövde nya däck till sin pickis. For ned till Tyskland å köpte sin däck där. Kanske inte var halva priset men resan lönade sig...Å är man riktigt driftig kan man ju alltid fylla några kartonger med godsaker som klirrar....när man ändå är på resande fot. M v h tyke
Köp för allt i världen inga Kinadäck.Jag har gjort det och kommer att byta ut dessa (mer eller mindre nyaskick) däck nu i sommar, de är absolut livsfarliga på regnvåta vägar.Dessutom går de inte balansera, däcken är runda, och balanserar perfekt i maskin, men bilen hoppar ändå fram, måste vara olika hårdhet i stommen, eller omlottgående stålradialer som gör att bilen hoppar fram i låga farter, värst i 40 km i timmen, vilket blir en allt vanligare fart på våra vägar.