0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har arbetstelefon som är Tele2.Ändå ringer dom till mig om olika erbjudanden
Hej Menar du de andra operatörerna ?M v h tyke
Nej, Tele2 ringer till mig på min arbetstelefon (som min arbetsgivare har i ett företagsabbonemang med säker 80 andra mobiler) för olika erbjudanden.När jag säger att det är ett företagsabbonemang så tackar de för sig eftersom de inte kan göra något.Borde dom inte veta det själv?
Hej Då förstår jag ! Du kanske har ett riktigt bra nr så att dom tror att du måste vara chefen M v h tyke
Varken 3 eller tele2 har någon vidare täckning här så det är tyvärr Telia som gäller.
3 är eget mobilnät men Tele2 och Telia delar väl på sitt nät så det skall inte vara någon skillnad.F.ö så har jag Telia på allt annat men arbetstelefonen är Tele2.
Är du säker på det Kollade upp hos min mor om hon kunde få ett ADSL-bredband (heter det så ) från Tele2 men det gick inte, däremot kunde hon få från Telia Men det kanske är olika på ADSL och det mobila nätet?
Ja, det gäller enbart det mobila 3G-nätet. GSM är t ex fortfarande separat.De fick göra det när telia inte vann någon av 3G-licenserna Min dotter hade problem med tele2-täckningen i sin lägenhet med sin GSM-telefon. Telia hade full täckning där. Hon skaffade då en 3G-telefon och fick full täckning även med tele2
3 är eget mobilnät men Tele2 och Telia delar väl på sitt nät så det skall inte vara någon skillnad.