0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Antar att de får svårt att mönsterskydda principen då jag utgår från att den har använts ganska länge.Däremot borde det gå att skydda detaljer i konstruktion och utförande på tanken så det blir svårt för andra att sälja en kopia rakt av.Din nuvarande inkoppling borde vara ungefär så här:
Jag har inte för avsikt att gå runt och fota rören i min anläggning och lägga ut här när jag vet att tillverkaren är inne i en process att skydda konstruktionen/lösning så att konkurrenter inte kan sno lösningen rätt av. Något annat vore väl ändå helt galet? Nu menar jag inte att du är en konkurrerande tillverkare Smurfen Men om jag lägger ut den här är den ju så att säga tillgänglig även för dessa. Jag kan för min själ inte se nyttan med det. I övrigt är ju min förhoppning att de tester och "analyser" jag gör kommer till gagn för andra på forumet.
Tvivlar!
Hur har du tänkt att det skulle funka? Man brukar väl ladda från toppen om man vill ha bra skiktning, och hur får man varmt vatten till radiatorerna när VP'n står still?
Jag har också en tank som står och väntar, en LAVL
Man behöver inte fota man kan göra en enkel skiss.Kan du inte se nyttan att din fantastiska tank kommer ut i ljuset.Tror du verkligen inte landets övriga duktiga installatörer använder liknande inkoppling dock utan lika fantastiskt namn.Om landets övriga rörmockare inte har lyckats klura fram en liknande inkoppling så är det väl bra att dom får hjälp på vägen så även deras kunder får del av den fantastiska tanken ser du nyttan nu ?